דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארונות ילדים 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 398   [ נצפה 2065 פעמים ]

ארונות ילדים הם ארונות שמיועדים גם בשבילנו וגם בשביל הילדים שלנו. כשהילדים שלנו קטנים מכדי להתלבש בעצמם אנחנו צריכים לעזור להם-אנחנו צריכים להיות איתם ולהלביש אותם עד שהם לומדים לעשות זאת בעצמם. זה השלב שלנו בתור הורים שהילדים שלנו תלויים בנו לחלוטין ותלויים ביכולת לשלנו לתפקד בתור הורים ולספק להם את כל הצרכים שלהם.ארונות ילדים הופכים להיות פתח לעצמאות עבור הילדים כשהם נעשים יותר בוגרים. בשלב הזה הם כבר רוצים להתלבש לבד, הם רוצים פרטיות והם ערוצים להתחיל את החיים שלהם בתור זאטוטים עצמאיים, לפחות במידה שבה הם מסוגלים.
ארונות ילדים נבנים במיוחד בשביל ילדם- הם מותאמים לגובה שלהם, לצרכים של אחסון הדברים בהם וכל הדברים האחרים שילדים עשויים לרצות בתוך ארונות ילדים (למשל עיצוב של צבי הנינג'ה).ארונות ילדים מספקים מקום לאחסון עבור הדברים של הילדים- יהיו אלה בגדים או יהיו אלה צעצועים.מכיוון שכך ומכיוון שאנחנו רוצים שהילדים שלנו יוכלו לגשת באופן עצמאי אל הדברים שלהם ולא יזדקקו לנו כל פעם, ארונות ילדים בנויים בצורה כזאת שתאפשר להם גישה נוחה לכל מה שהם רוצים- הם מותאמים לגובה של הילדים ומאפשרים להם שליפה נוחה של כל מה שהם צריכים (ומקסימום מוסיפים להם שרפרף יציב כדי שיוכלו לטפס עליו).
בשלבים יותר מוקדמים של הילדות כשהילדים שלנו לא מסוגלים להתלבש בעצמם ארונות ילדים משמשים אותנו, ההורים- הם משמשים לאחסון של טיטולים,בגדים וכל הדברים שאנחנו עשויים לרצת כדי לטפל בילדים שלנו בצורה הכי טובה שאנחנו יכולים- זו האחראיות שלנו בתור הורים לספק את הצרכים של הילדים שלנו והזכות שלנו בתור הורים להפוך את העבודה הזאת לכמה שיותר קלה ונוחה (במיוחד כשאנחנו קמים כל יום לפנות בוקר למשמע הבכי של הילדים וצריכים לקום ולטפל בהם).ארונות ילדים יכילו את כל מה שאנחנו צריכים, בתור הורים, כדי לטפל בילדים שלנו- מגבונים, חיתולים, מגבות ואפילו שמיכות וכל אמצעי שרק תחשבו עליו שתוכלו לשלוף אותו בצורה קלה ונוחה.
בשלבים יותר מאוחרים כשהילדים מתחילים לקבל קצת עצמאות הם מתחילים לדרוש את השטח האישי שלהם- ארונות ילדים אז הופכים להיות שטח אחסון אישי ופרטי בשבילם- שטח אחסון שמכיל צעצועים, כלי יצירה ובגדים (כולם ביחד או כל אחד בנפרד, תלוי במקום שיש בחדר ובהעדפות האישיות שלנו לא ללכלך את הבגדים ושל הילדים לשחק כמה שיותר?).ארונות ילדים אז הופכים לחלק ממכלול שלם של תחילת העצמאות של הילד. במקום שלו הוא עצמאי להתלבש לבד, לשחק לבד או לעשות את כל הפעילויות שהוא רוצה. חשוב שהמקום שניצור עבורו יהיה בטוח ככל הניתן כדי שהוא יוכלו לצעוד את הצעדים הראשונים שלו בבטחה. המאמר נלקח מאתר חדרי ילדים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב